AdPal.gr: Μια διαφορετική προσέγγιση στις διαδικτυακές διαφημίσεις
29 Δεκ 2008Το www.adpal.gr είναι μια Ελληνική υπηρεσία διαδικτυακής διαφήμισης μέσω συνδέσμων (links) που όμως δεν εμφανίζονται εντός των ιστοσελίδων (όπως τα Google Ads) αλλά στη μπάρα τίτλου του browser σας!
Πιό συγκεκριμένα, τα μηνύματα των διαφημιζόμενων στο δίκτυο του adpal.gr εμφανίζονται με scrolling στη μπάρα τίτλου του browser που χρησιμοποιείτε, ενώ σας προτρέπουν να πατήσετε το συνδυασμό πλήκτρων Ctrl+Shift για να μεταβείτε στο διαφημιζόμενο σύνδεσμο. Χαρακτηριστικό παράδειγμα μπορείτε να δείτε μεταβαίνοντας στο ίδιο το site www.adpal.gr.
Το adpal.gr προσφέρει, όπως κάθε δίκτυο διαφήμισης, υπηρεσίες προς διαφημιζόμενες επιχειρήσεις αλλά και προς ιδιοκτήτες δικτυακών τόπων που θέλουν να εμφανίζουν διαφημίσεις και να πληρώνονται για αυτές. Συγκεκριμένα, το τρέχον μοντέλο χρέωσης του adpal προς τους διαφημιζόμενους είναι 2 ευρώ ανά 1000 εμφανίσεις της διαφήμισης και 0,25 ευρώ ανά μετάβαση (αντίστοιχη του click σε άλλα διαφημιστικά μοντέλα) προς το διαφημιζόμενο site τους. Οι ιδιοκτήτες sites που επιλέγουν να χρησιμοποιήσουν το adpal για να προβάλλουν διαφημίσεις, αντίστοιχα λαμβάνουν 1,20 ευρώ ανά 1000 εμφανίσεις διαφήμισης και 0,18 ευρώ ανά μετάβαση στο διαφημιζόμενο site.
Το adpal.gr υποστηρίζει πληρωμές από διαφημιζόμενους και προς ιδιοκτήτες sites μεσω PayPal ή / και κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμο. Απευθείας χρεώσεις σε πιστωτικές κάρτες εκτός PayPal δεν υποστηρίζονται προς το παρόν, όμως με τις υπηρεσίες που προσφέρει πλέον το PayPal (πληρωμές και αναλήψεις με ή χωρίς χρήση πιστωτικής κάρτας με απευθείας σύνδεση με τραπεζικό λογ/σμό), θεωρούμε οτι είναι υπέρ αρκετό.
Ορισμένοι μπορεί να βρούν την ιδέα προβολής διαφημιστικών μηνυμάτων στη μπάρα τίτλου του browser λίγο "περίεργη", γιατί όπως και να το κάνουμε είναι ελαφρώς πιό επιθετική από την προβολή διαφημιστικών μηνυμάτων εντός του περιεχομένου. Το καλό (για τους διαφημιζόμενους) βέβαια είναι οτι το "animation" τραβάει την προσοχή των χρηστών. Από την άλλη, ίσως σε νέους browsers όπως ο Chrome, που δεν διαθέτει μπάρα τίτλου, αυτός ο τρόπος προβολής δεν "δουλέψει". Βεβαια, με την πλειοψηφία των χρηστών του διαδικτύου να χρησιμοποιούν σήμερα Firefox, IE και Opera, τρεις browsers που διαθέτουν μπάρα τίτλου, τα πράγματα είναι ακόμα πολύ θετικά.
Καταλήγοντας, το adpal.gr είναι κατά την άποψή μας μια φρέσκια και πρωτότυπη ιδέα, που απομένει να δούμε κατά πόσο θα υιοθετηθεί και θα αγαπηθεί από τους Ελληνες χρήστες.